¡Que me como el mundo!

Jajajajaja, ¡¡¡MADONNA ME TRANSFORMA!!!
Así es como me siento/veo cuando escucho algo del Confessions:





Si voy por la calle y la oigo de repente me siento más poderoso, con más vitalidad, empiezo a pisar más fuerte el suelo, doy pasos más decididos, camino con la espalda más erguida y más seguro de mí mismo, y me podría comer el mundo entero en ese instante.

Cada canción es un subidón. Con 'Get Together' podría hacerme amigo de todos (a veces, incluso, he pensado en pillar el móbil y hacer alguna llamada para hacer alguna declaración...), 'Forbidden Love' me recuerda a la pausa que viene justo antes de la tormenta, y con 'Jump' alcanzo el orgasmo de lo mucho que lo flipo.

En fin, os dejo 'Get Together' y 'Jump' que son las que más me ponen del álbum.


Get Together

(There's too much confusion)
(It's all an illusion)
(there's too much confusion)

Down, down, down in your heart
Find, find, find the secret
Turn, turn, turn your head around
Baby, we can do it, we can do it all right

Do you believe in love at first sight?
It's an illusion? I don't care
Do you believe I can make you feel better?
Too much confusion? Come on over here

Can we get together?
I really, I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you, I hope you feel the same way too


I searched, I searched, I searched my whole life
To find, find, find the secret
But all I did was open up my eyes
Baby we can do it, we can do it all right

Do you believe that we can change the future?
Do you believe I can make you feel better?


Can we get together?
I really, I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you, I hope you feel the same way too

Can we get together?
I really, I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you, I hope you feel the same way too

It's all an illusion
There's too much confusion
I'll make you feel better

If it's bitter at the start then it's sweeter in the end

Do you believe in love at first sight?
It's an illusion? I don't care
Do you believe I can make you feel better?

Too much confusion? Come on over here

Can we get together?
I really, I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you, I hope you feel the same way too

Can we get together?
I really wanna be with you
Come on, check it out with me
I hope you feel the same way too


It's all an illusion
There's too much confusion
I'll make you feel better

If it's bitter at the start then it's sweeter in the end

Jump

There's only so much you can learn in one place
The more that I wait, the more time that I waste


I haven't got much time to waste
It's time to make my way
I'm not afraid of what I'll face
But I'm afraid to stay

I'm going down my own road and I can make it alone
I'll work and I'll fight till I find a place of my own

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don't ever look back, oh baby,
Yes, I'm ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump


We learned out the lesson from the start my sisters and me
The only thing you can depend on is your family
And life's gonna drop you down like the limbs from a tree
It sways and it swings and it bends until it makes you see


Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don't ever look back, oh baby,
Yes, I'm ready to jump
Just take my hands

Get ready to, are you ready?

There's only so much you can learn in one place
The more that you wait, the more time that you waste


I'll work and I'll fight till I find a place of my own
It sways and it swings and it bends until you make it your own


I can make it alone
I can make it alone
I can make it alone (my sisters and me)[repeat]

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don't ever look back, oh baby,
Yes, I'm ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump


Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don't ever look back, oh baby,
Yes, I'm ready to jump
Just take my hands
Get ready to
, are you ready?

Comentarios

Entradas populares